News

Media

Ve Strojovně se opět urodilo album roku – recenze V barvách na Beatlife.cz

Přiznat se hned v první větě, že jste tuhle recenzi vlastně ani psát nechtěli a přesvědčil vás až pokyn šéfredaktora… Přiznat se ještě v úvodní části, že budete pozitivní, protože jste skalní fanda kapely, jejíž desku se tedy, když to nejde jinak, chystáte zrecenzovat? Tak to aby si Ecko na webu Beatlife.cz snad radši připravil haldu argumentů, proč by to jeho dílko někdo měl i číst, nebo snad raději rovnou pomyslný kýbl na kref :)
Samotná recenze desy V barvách od Prago Union naštěstí není nějaká růžová óda bez hlavy, bez paty, chuti nebo zápachu. Recenze vydaná o měsíc později, než CD má tu výhodu, že autor CD mohl v klidu naposlouchat, než aby horečnatě dělal závěry z prvního poslechu. To (rozuměj naposlouchávání) Ecko evidentně pilně dělal a updateovanou hudební formulku: „Účast živých nástrojů albu jednoznačně prospívá, protože právě hudební stránka alba mi přijde hrajvější a pestřejší než tomu bylo například na předchozím albu, přesto si CD zanechává klasickej truescholovej feeling, kterém napomáhaj na několika místech kvalitní scratche od Mara.“ stejně jako si zgustnul na textech a dál se oddává dobrodružství hledání v zákoutích Katovi lyriky: „Schválně, řekněte sami, kdo jinej než nekorunovanej král českého hip hopového textu si může troufnout na takové sousto? Poslouchám soustavně album již skoro měsíc a stále narážím na nové a nové souvislosti, sem tam objevím novou hlášku, moudro, trefné přirovnání, pochopím pointu a podobně.“
Možná je to střízlivá recenze na výjimečnou desku: „Letos u nás sice ještě desku chystá James Cole, ale i přesto si už teď troufám říct, že se opět ve Strojovně Gravitačního Pohonu urodilo album roku!“ Možná si autor ujel na další desce své oblíbené kapely. Obrázek si nejlépe uděláte sami přímo ZDE

Zpět