News

Media

Nemastné, neslané, vycucané z palce? – recenze V barvách na Hiphopstage.cz

Deska V barvách si vykoledovala další recenzi. Tentokrát si ji vzal na mušku detektiv Katom na webu Hiphopstage.cz a je potřeba uznale pokývat hlavou, jak se mu jí podařilo efektivně odstřelit. K jakým skandálním odhalením nám lupa jeho bleskového úsudku, vytříbeného vkusu i břitkého humoru dopomohla, to by asi čekal málokdo.
Verbální akrobacie na úrovni olympijských kampiónů, to je to, co se zde odehrává. Sleduj třeba myšlenkovej pochod na téma změny v Prago: „Následovala živá kapela, kterou už si opravdu jen z úcty k Prago Union netroufám hodnotit a v závěsu za ní poněkud podezřele vyhlížející marketingové tahy, jak zvýšit zájem o nově připravovanou desku. Prago Union hrají v živém televizním vysílání před televizí Metropol? Nespočet reklamních videí na youtube. Katova náhlá obliba jedné značky oblečení. Prago Union a release party v Qeens shopu? Autogramiáda? Wow, bavíme se ještě pořád o těch samých Prago Union, co chodily na mejdany pozdě, pokud vůbec?“
Pokud někdo v recenzi na nové album kapely cítí neodolatelné nutkání řešit vše okolo, jen ne desku. Pokud se někdo snaží předvést pružnost svého novinářského pera, ale při všech „mělčinách na které naráží hloubka metafor“ není schopen nabídnout byť jedinou konkrétní mělčinu, na kterou měl koráb Prago čurijons najet. Pokud ho jeho zjevně ještě nedávno oblíbená kapela zklamala tím, že si dovolila na své koncerty dokonce chodit a někdy i včas… Pak lze ode mě z celého srdce autorovi jen popřát pevné psychické zdraví, zdar a pohodu. Buď se totiž snažil odvést pozornost od toho, že jeho recenze mnoho recenzování nenabízí a nebo je možné, že všichni jsou blázni, jen on je letadlo.
Velmi vřele doporučuji navigovat tvůj internetový prohlížeč na adresu Hiphopstage.cz a udělat si názor sám, buď jak buď podobné literární dílo nečteš každý den. Recenzi si můžeš přečíst přímo ZDE

Zpět